ΚΑΡΑΒΑΚΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΑΔΙ - Βλάσσης .Ο Σύλλογος Ψαράδων Ηρακλείου ήδη ετοιμάζεται για κινητοποίηση

ΚΑΡΑΒΑΚΙ ΓΙΑ  ΠΑΡΑΓΑΔΙ - Βλάσσης .Ο Σύλλογος Ψαράδων Ηρακλείου ήδη ετοιμάζεται για κινητοποίηση
Δεν έχει αφήσει ψάρι γιά ψάρι στο Ηράκλειο..Kαι γιά ότι θέλετε σε καραβάκι ..τηλ. 6977 266740


hit counter javascripthit counter html code





Αναγνώστες

Mensagens Para Orkut

Mensagens Para Orkut - Cartoon Recados Para Orkut

Δεν θα βρείτε καλύτερο καραβάκι πουθενά

Δεν θα βρείτε καλύτερο καραβάκι πουθενά
Click on this photo

Tο απόλυτο εργαλείο για ψάρεμα..

Tο απόλυτο εργαλείο για ψάρεμα..
Click on this photo

Welcome to Star Beach Water Park

Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2009

όλες οι εκδοχές της πτώσης του μονοκινητήριου αεροσκάφους




... ενώ συνεχίζονται οι έρευνες στη θαλάσσια περιοχή με τη συμμετοχή Ελληνικού πολεμικού πλοίου του Ε/Γ -Ο/Γ ΙΟΝΙΣ ,αμερικανικού πολεμικού παραπλέοντος πλοίου και πλωτών του ΛΣ.Το συμβάν της εξαφάνισης από τα ραντάρ του αεροσκάφους εχει ως εξής...



Ένα διθέσιο μονοκινητήριο αεροσκάφος, τύπου SR 22, αγνοείται στην περιοχή της Ζακύνθου. Το μικρό αεροσκάφος είχε ξεκινήσει από το αεροδρόμιο της Ζακύνθου με προορισμό την Κέρκυρα στις 19:44 με δύο αλλοδαπούς επιβαίνοντες. Από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία το αεροσκάφος χάθηκε από τα ραντάρ. Δυνάμεις του Λιμενικού έχουν ξεκινήσει έρευνες στην θαλάσσια περιοχή ανάμεσα στη Ζάκυνθο και την Κεφαλονιά, αλλά και στους ορεινούς όγκους των δύο νησιών. Στις έρευνες συμμετέχουν πλωτά του Λιμενικού, ένα C 130 και ένα Super Puma. Στην περιοχή επικρατούν κακές καιρικές συνθήκες, με ομίχλη και δυνατούς ανέμους.
Πηγή: Zougla.gr

Σύμφωνα με πληροφορίες το αεροπλάνο ξεκίνησε από την Κω με προορισμό την Κέρκυρα και ενδιάμεσο τη Ζάκυνθο και επέβαιναν δύο Ισραηλινοί οι οποίοι όταν βρίσκονταν 25 μίλια βόρεια της Ζακύνθου είπαν στον πύργο ελέγχου της Ανδραβίδας ότι θα επιστρέψουν στο αεροδρόμιο Ζακύνθου επειδή συνάντησαν ισχυρούς ανέμους. Από τότε αγνοείται η τύχη του αεροσκάφους.










Τα ερωτήματα, που προκύπτουν από την πτώση του μονοκινητήριου αεροσκάφους στον εθνικό δρυμό του Αίνου, είναι πολλά.

Τα αίτια ερευνώνται ακόμη και οι ειδικοί προσπαθούν να "κωδικοποιήσουν" τα τελευταία δευτερόλεπτα της μοιραίας πτήσης.
Το σίγουρο είναι ότι ο πιλότος πετούσε με δική του ευθύνη (VFR) κάτω από τα 7,5 χιλιάδες πόδια και παρά το γεγονός, ότι ο πύργος ελέγχου της Ζακύνθου του συνέστησε να πετάξει με IFR -με ελεγχόμενη πτήση, δηλαδή, λόγω ομίχλης.
Αυτό είναι και το "βασανιστικό" ερώτημα που απασχολεί τους ειδικούς. Γιατί, ενώ υπήρχε ο κίνδυνος της ομίχλης, ο πιλότος επέλεξε να κάνει την λεγόμενη "χαμηλή πτήση", κάτω από τα 7,5 χιλιάδες πόδια και κάτω από τα ραντάρ.
Κάποιοι που εξετάζουν όλα τα πιθανά σενάρια, μιλούν ακόμη και για τις "ύποπτες" πτήσεις ξένων αεροσκαφών, πάνω από τις΄"ευαίσθητες" ελληνικές περιοχές, όπως ο Αραξος, ο Αστακός, η Πρέβεζα και η Ηγουμενίτσα, με σκοπό την αεροφωτογράφηση.
Άκουσαν μια γυναικεία φωνή να καλεί σε βοήθεια
Το αεροπλάνο απογειώθηκε όταν ακόμη ήταν μέρα. Αν είχε σουρουπώσει, ο πύργος ελέγχου δεν θα έδινε άδεια απογείωσης.
Αναγνώστης της zougla.gr πέταξε με το δικό του αεροσκάφος 1.000 μέτρα πάνω από το σημείο που έπεσε το μοιραίο SR 22 και τράβηξε αυτό το αποκλειστικό video
Έτσι, οι ελεγκτές των πύργων ελέγχου δεν "ακολούθησαν" την πορεία του, καθώς ο διεθνής κανονισμός πτήσεων επιτρέπει σε οποιοδήποτε αεροσκάφος, που υποβάλλει σχέδιο πτήσης με VFR (ευθύνη του πιλότου δηλαδή), να πετά κάτω από τα 7,5 χιλιάδες πόδια και οπουδήποτε.
Το τι έγινε την ώρα της πτώσης, είναι άγνωστο.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι ραδιοτηλεγραφητής του αεροδρομίου Ζακύνθου "έπιασε" στη συχνότητά του μια γυναικεία φωνή να καλεί σε βοήθεια.
"Ακουσα μια γυναίκα να φωνάζει συνέχεια HELP, HELP", είπε ο ραδιοτηλεγραφητής. Αυτό είναι ένα στοιχείο, λένε οι εμπειρογνώμονες. Ίσως, πετώντας μέσα στην ομίχλη, ξαφνικά να είδαν μπροστά τους μια κορυφή και να μην μπόρεσαν να την αποφύγουν.
Ίσως, πάλι, η γυναίκα να καλούσε σε βοήθεια γιατί έπαθε κάτι ο πιλότος και το αεροσκάφος έμεινε ακυβέρνητο.
Πρόκειται για δύο σενάρια, που εξετάζονται σοβαρά.

Ένα τρίτο σενάριο είναι το αεροσκάφος να "έμεινε" από καύσιμα. Ενδεχόμενο εφικτό, καθώς, όπως λένε πηγές, χρόνια οι ελληνικές Αρχές κάνουν συστάσεις στους ισραηλινούς πιλότους, οι οποίοι συνηθίζουν να μεταφέρουν μαζί τους κι ένα μπιτόνι με βενζίνη, φοβούμενοι αυτό το ενδεχόμενο. Να μείνουν δηλαδή από καύσιμα.

Στο σημείο, πάντως, της συντριβής του αεροσκάφους, οι επιβαίνοτες βρέθηκαν απανθρακωμένοι, πράγμα που σημαίνει ότι μετά την πρόσκρουση έγινε έκρηξη, με αποτέλεσμα το μονοκινητήριο να τυλιχτεί στις φλόγες.

Οι πρώτες ενδείξεις, λοιπόν, οδηγούν στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για τραγικό ανθρώπινο λάθος. Αυτό, όμως, θα εξακριβωθεί μετά την ολοκλήρωση των ερευνών.
Οι έρευνες
Τα συντρίμμια του αεροσκάφους βρέθηκαν σε πλαγιά του Εθνικού Δρυμού του Αίνου.
Αν και στην αρχή οι έρευνες για τον εντοπισμό του μικρού αεροσκάφους είχαν εστιαστεί στη θαλάσσια περιοχή βόρεια της Ζακύνθου, τα ξημερώματα της Τετάρτης τα συντρίμμια εντοπίστηκαν στην Κεφαλονιά από πεζοπόρα τμήματα των ομάδων Έρευνας και Διάσωσης -συγκεκριμένα από το πεζοπόρο τμήμα της 6ης ΕΜΑΚ.
Ο αναγνώστης της zougla.gr πέταξε με το δικό του αεροσκάφος 1.000 μέτρα πάνω από το σημείο που έπεσε το μοιραίο SR 22 και τράβηξε αυτό το αποκλειστικό video. Όπως θα δείτε, οι καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν στην περιοχή ήταν ιδιαίτερα δύσκολες.
Το χρονικό της πτήσης
Το αεροσκάφος, τύπου SR 22 με δυο επιβάτες, απογειώθηκε από το αεροδρόμιο του Τελ Αβίβ μαζί με ένα άλλο μονοκινητήριο με τρεις επιβαίνοντες και προσγειώθηκαν στον αερολιμένα της Κω στις 12:00 το μεσημέρι. Δυο ώρες αργότερα, στις 14:00 το μεσημέρι της Τρίτης, τα δυο μονοκινητήρια απογειώθηκαν από την Κω, έχοντας διαφορά χρόνου 10 λεπτών, με προορισμό την Ζάκυνθο.
Στις 19:44 τα δυο αεροσκάφη απογειώθηκαν εκ νέου με 10λεπτη διαφορά, από την Ζάκυνθο και με προορισμό την Κέρκυρα. Λίγα λεπτά αργότερα, το στίγμα του SR22 χάθηκε.
Το «ζευγάρι» του SR22 -το δεύτερο μονοκινητήριο- επέστρεψε στην Ζάκυνθο και στη συνέχεια πέταξε και προσγειώθηκε στον Διεθνή Αερολιμένα «Ελ. Βενιζέλος».

πηγη zougla

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου