ΚΑΡΑΒΑΚΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΑΔΙ - Βλάσσης .Ο Σύλλογος Ψαράδων Ηρακλείου ήδη ετοιμάζεται για κινητοποίηση

ΚΑΡΑΒΑΚΙ ΓΙΑ  ΠΑΡΑΓΑΔΙ - Βλάσσης .Ο Σύλλογος Ψαράδων Ηρακλείου ήδη ετοιμάζεται για κινητοποίηση
Δεν έχει αφήσει ψάρι γιά ψάρι στο Ηράκλειο..Kαι γιά ότι θέλετε σε καραβάκι ..τηλ. 6977 266740


hit counter javascripthit counter html code





Αναγνώστες

Mensagens Para Orkut

Mensagens Para Orkut - Cartoon Recados Para Orkut

Δεν θα βρείτε καλύτερο καραβάκι πουθενά

Δεν θα βρείτε καλύτερο καραβάκι πουθενά
Click on this photo

Tο απόλυτο εργαλείο για ψάρεμα..

Tο απόλυτο εργαλείο για ψάρεμα..
Click on this photo

Welcome to Star Beach Water Park

Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2010





1) Αν προσπαθήσεις να αποτύχεις και τα καταφέρεις δεν σημαίνει οτι πέτυχες;

2) Είναι τόσο αργός που αν έτρεχε μόνος του θα ερχόταν δεύτερος!

3) Αν κάποιος με πολλαπλές προσωπικότητες θέλει να αυτοκτονήσει θεωρείται κατασταση ομηρίας;

4) Αν πάρεις έναν άντρα απο την ανατολή και τον γυρίσεις γύρω απο τον εαυτό του θα αποπροσανατολιστεί;

5) Σε πραγματική συζήτηση στο Αγγλικό κοινοβούλιο ο Ουίνστον Τσόρτσιλ έχει φτάσει μεθυσμένος και μια βουλευτής του λέει:

- Κύριε, είστε μεθυσμένος!

-Ναι, αλλά εσύ είσαι άσχημη και εγώ αύριο θα είμαι ξεμέθυστος!

6) Δανείσου λεφτά απο κάποιον απαισιόδοξο, ποτέ δεν τα περιμένει πίσω!

7) "Ή θα φύγουν αυτές οι κουρτίνες ή εγώ!" Οσκαρ Ουάιλντ, λίγο πρίν πεθάνει.

9) Αν οι εκλογές μπορούσαν να αλλάξουν τα πράγματα θα ήταν παράνομες!

10) Όταν μιλάς στον Θεό είναι προσευχή όταν ο Θεός σου μιλάει είναι σχιζοφρένεια!

11) "Κανείς δεν ενδιαφερόταν για αυτό που έκανα μέχρι που σταμάτησα να το κάνω!" Πυρηνικός φυσικός του Τσέρνομπιλ στον ψυχολόγο του.

12) Όποιος θυμάται το χθεσινό πάρτι δεν ήταν εκεί!

13) Ο άνθρωπος είναι προκαθορισμένο να έχει ελεύθερη θέληση!

14) Απαισιόδοξος είναι αυτός που ανάμεσα σε δύο κακά διαλέγει και τα δύο!

15) Ποιός λέει οτι τίποτα δεν είναι απίθανο; Εγώ δεν κάνω τίποτα σχεδόν όλη μου τη ζωή!

16) Παρότι όλοι θέλουν να πάνε στον παράδεισο, κανείς δεν φαίνεται να θέλει να πεθάνει!
__________________
Η πιο χαμενη μερα ειναι η μερα που δεν γελασες.

Τρεις γυναίκες πεθαίνουν και ο άγιος Πέτρος τις εξετάζει.

- Εγώ, λέει η πρώτη, πήγαινα στην εκκλησία, νήστευα και δεν απάτησα ποτέ τον άνδρα μου.

- Καλά, λέει ο ’γιος Πέτρος, πάρε τα χρυσά κλειδιά και πήγαινε στον Παράδεισο.

- Εγώ, λέει η δεύτερη, πήγαινα στην εκκλησία, νήστευα και απάτησα μία φορά τον άνδρα μου με τον κουμπάρο.

- Καλά, λέει ο ’γιος Πέτρος, πάρε τα ασημένια κλειδιά, μία μέρα στο Καθαρτήριο και μετά πήγαινε στον Παράδεισο.

- Εγώ, λέει η τρίτη, έπινα, κάπνιζα, ξενυχτούσα και έκανα συνέχεια όργια.

- Ωραία, λέει ο Αγιος Πέτρος, πάρε τα κλειδιά του δωματίου μου, πήγαινε και έρχομαι σε λιγάκι.

Ήταν κάποτε τρεις φίλες σε ένα μπαρ και συζητούσαν.Αργοπίνοντας το ποτό της, η ελεύθερη από τις τρεις φίλες λέει:“Την περασμένη Παρασκευή, μετά τη δουλειά, πήγα στο γραφείο του φίλου μου που δούλευε ως αργά, φορώντας μόνο ένα δερμάτινο πανωφόρι. Πριν χτυπήσω την πόρτα, έβαλα μια μάσκα, άφησα το πανωφόρι να γλιστρήσει από πάνω μου, και έμεινα με ένα δερμάτινο κορσάζ, κάλτσες μαύρες νάιλον και ψηλά τακούνια. Ο φίλος μου ερεθίστηκε τόσο που κάναμε παθιασμένο έρωτα πάνω στο γραφείο του.”Η αρραβωνιασμένη αφήνει ένα νευρικό γελάκι και λέει:“Περίπου τα ίδια είχα κι εγώ! Όταν ο αρραβωνιαστικός μου ήρθε την Παρασκευή, με βρήκε να φοράω μια μαύρη μάσκα, δερμάτινο κορσάζ, μαύρες νάιλον κάλτσες και ψηλοτάκουνες γόβες. Ερεθίστηκε τόσο πολύ, που κάναμε έρωτα όλη τη νύχτα, και τώρα θέλει να επισπεύσουμε την ημερομηνία του γάμου.”Η παντρεμένη αφήνει αργά το ποτήρι της στο μπαρ και λέει:“Εγώ το σχεδίασα πολύ καλά. Άφησα τα παιδιά στη μητέρα μου, έκανα ένα αρωματισμένο μπάνιο, έβαλα ένα σφιχτό δερμάτινο κορσάζ, ζαρτιέρες και μαύρες νάιλον κάλτσες και δωδεκάποντες γόβες. Τελείωσα την προετοιμασία μου με μια μαύρη μάσκα. Όταν ο άντρας μου επέστρεψε από τη δουλειά του, πήγε στο ψυγείο και πήρε μια μπύρα, πήρε το τηλεκοντρόλ, με κοίταξε, κάθισε στον καναπέ και είπε: «Δεν μου λες ρε μπάτμαν, τι έχει να φάμε για βράδυ;»”

----------------------------------------------------------

Ήταν ένας τύπος που έχασε όλα του μαλλιά και έγινε γλόμπος.Είχε δοκιμάσει τα πάντα, αλλά δεν γινόταν τίποτε!Κάποια στιγμή ακούει για έναν γιατρό που εφάρμοζε μία πειραματική θεραπεία, που με δύο σταγόνες την ημέρα σε 3 βδομάδες είχες μαλλιά.Πάει στον γιατρό που του δίνει το φάρμακο, και του απαγορεύει να διαβάσει τις οδηγίες.Την πρώτη βδομάδα το κεφάλι του γίνεται μικρό σαν πεπόνι.Παίρνει τηλέφωνο τον γιατρό, αλλά εκείνος του λέει μόνο να μην ανησυχεί, να συνεχίσει την θεραπεία, και να μην διαβάσει τις οδηγίες χρήσης.Την δεύτερη βδομάδα το κεφάλι του γίνεται μικρό σαν πορτοκάλι.Φρικάρει ο τύπος, παίρνει και διαβάζει τις οδηγίες χρήσης:"Πίνετε δύο σταγόνες από το υγρό κάθε μέρα.Την τρίτη βδομάδα, αφού το κεφάλι σας έχει γίνει μικρό σαν μπαλάκι του πινγκ-πόνγκ, χτενίστε τα φρύδια σας προς τα πάνω."




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου