Σε μιχινέζα 500 μέτρων δένουμε 130 αγκίστρια με δόλωμα που φτιάχνουμε στο σπίτι και βάζουμε στο ψυγείο από την προηγούμενη μέρα.
Περίπου 4 μέτρα απόσταση το ένα αγκίστρι από το άλλο.
Προσθέτουμε 50 μέτρα μιχινέζα εμπρός και το δένουμε στο σύστημα απασφάλισης που έχει το καραβάκι στο πίσω μέρος και 50 μέτρα μιχινέζα στο πίσω μέρος του παραγαδιού το οποίο το δένουμε στην ξηρά.
Βάζομε το καραβάκι στή θάλασσα με φούλ τη μηχανή και βοηθάμε το παραγάδι που έχομε τοποθετήσει κυκλικά μέσα στο πανέρι να ξετυλιχθεί μέσα στο νερό.
Οταν το καραβάκι φτάσει στά 600 μέτρα και έχει τεντώσει η μιχινέζα με διακόπτη που έχει η τηλεκατεύθυνση απασφαλίζουμε το παραγάδι στρίβουμε το καραβάκι και το επιστέφουμε στην ξηρά στο σημείο όπου βρισκόμαστε.
Εάν έχουμε δεύτερο και τρίτο παραγάδι κάνουμε την ίδια διαδικασία.
Οσο το καραβάκι απομακρύνεται από εμάς βλέπουμε δύο φώτα να αναβοσβήνουν στην πίσω πλευρά του σκάφους και όταν το σκάφος επιστρέφει βλέπουμε δύο δυνατά φώτα led και καταλαβαίνουμε αυτό έρχεται πρός τα εμάς.
Το καραβάκι έχει τη δυνατότητα να απομακρυνθεί περισσότερο από 1000 μέτρα χωρίς πρόβλημα ,είναι πλήρως αδιάβροχο και στεγανό .
Το βάρος του κυμαίνεται από 9-17 κιλά ανάλογα με τον εξοπλισμό και τίς μπαταρίες που έχει μέσα .
Το video που ακολουθεί το μήκος του παραγαδιού είναι 600 μέτρα και καλύπτει αυτή την απόσταση σε 14 έως 16 περίπου λεπτά ανάλογα πάντα και με την κατάσταση της θάλασσας αλλά και τον αέρα.
Merci pour le commentaire courtois sur mon blog.
ΑπάντησηΔιαγραφήI like your blog. This is very intersting.
ΑπάντησηΔιαγραφήAfter, visit my blog.
http://oquemeindigna.blogspot.com
congratulations