ΚΑΡΑΒΑΚΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΑΔΙ - Βλάσσης .Ο Σύλλογος Ψαράδων Ηρακλείου ήδη ετοιμάζεται για κινητοποίηση

ΚΑΡΑΒΑΚΙ ΓΙΑ  ΠΑΡΑΓΑΔΙ - Βλάσσης .Ο Σύλλογος Ψαράδων Ηρακλείου ήδη ετοιμάζεται για κινητοποίηση
Δεν έχει αφήσει ψάρι γιά ψάρι στο Ηράκλειο..Kαι γιά ότι θέλετε σε καραβάκι ..τηλ. 6977 266740


hit counter javascripthit counter html code





Αναγνώστες

Mensagens Para Orkut

Mensagens Para Orkut - Cartoon Recados Para Orkut

Δεν θα βρείτε καλύτερο καραβάκι πουθενά

Δεν θα βρείτε καλύτερο καραβάκι πουθενά
Click on this photo

Tο απόλυτο εργαλείο για ψάρεμα..

Tο απόλυτο εργαλείο για ψάρεμα..
Click on this photo

Welcome to Star Beach Water Park

Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

Ευγένιος Νεραντζούλης

-

Ο Ευγένιος μικρός πριν αρχίσει να πετάει...

....Στα πρώτα πειράματα....διάσπασης του ήχου με ποδήλατο...
-

To καλύτερο κορίτσι πήρες και θές και τα ρέστα
θα μου πεις βέβαια πρώτο μαγαζί στην Καλοκαιρινού...
...Κοιτάξτε μία φάτσα...και θέλει και FUTABA χρυσό...7 κάναλο
...Οταν οι άλλοι πετούσαν σαίτες...



...Να μήν ξεχνιώμαστε...

Σάββατο 14 Αυγούστου 2010

-
Τύπος πάει σε πρακτορείο ταξιδιών να βγάλει εισιτήριο από Σαντορίνη για Αθήνα

-"Πώς λέγεστε;", του λέει η υπάλληλος
-"Δούκας Aρης", της απαντάει αυτός
-"Ρούκας, είπατε;" τον ρωτάει πάλι
-"Δούκας..."
-"Ντούκας;", του ξαναλέει
-"Δούκας, όπως δέντρο...", της εξηγεί
Συνεννοούνται τελικά και του βγάζει το εισιτήριο...





















-




-




Mαρινάκης Αγης απο το Ρέθυμνο

Τηλ. 28310 27962


Μία εικόνα = Χίλιες λέξεις














Ήταν δυο φίλοι μουσικοί. Ξαφνικά πεθαίνει ο ένας από καρδιά. Πέφτει σε μελαγχολία ο άλλος. Περνάει ο καιρός κι αυτός δε μπορεί ακόμα να αποδεχτεί την απουσία του φίλου του.
Κάθε μέρα παρακαλά το Θεό να του παρουσιάσει για τελευταία φορά το φίλο του να τον δει έστω για λίγο. Ξαφνικά γίνεται ένα θαύμα κι εμφανίζεται μπροστά του!
- "Κώστα! Πόσο μου έλειψες! Δεν το πιστεύω ότι σε βλέπω! Κάθε μέρα ζω με την ελπίδα ότι όπου κι αν είσαι, περνάς καλά"
- "Όντως. Η αλήθεια είναι ότι περνάμε πολύ καλά. Βασικά, εγώ ήρθα εδώ σήμερα για να σου πω κάποια πράγματα".
- "Καλά ή κακά;"
- "Και τα δύο".
- "Πες τα καλά πρώτα..."
- "Τα καλά είναι ότι περνάμε καταπληκτικά... Συναυλίες συνεχώς... Προχτές έπαιζε ο Bob Marley κι από κάτω όλοι πίναμε μαύρο και τραγουδούσαμε "No Woman No Cry".... Πριν μια βδομάδα έπαιξε ο Kurt Cobain με τον Jim Morisson, έχουν κάνει νέο γκρούπ πλέον... Aσε σου λέω, πολύ καλά σκηνικά..."
- "Απίστευτο! Αυτό είναι καταπληκτικό!Και τα άσχημα; Ποιά είναι άσχημα;"
- Χμ... βασικά... βγήκαν αφίσες... παίζεις το Σάββατο..."









Virgin Atlantic plane livery time-lapse movie from johnson banks on Vimeo.

























Τρίτη 3 Αυγούστου 2010









-




-






Μια φορά ήταν ένας Έλληνας κι ένας Γερμανός και συζητούσαν για τα επιτεύγματα των πολιτισμών τους. Κάποια στιγμή λέει ο Γερμανός στον Έλληνα:
- Στη Γερμανία κάναμε ανασκαφές και βρήκαμε καλώδια σε μεγάλο βάθος μέσα στη γη.
- Εεε και τι σημαίνει αυτό;
- Αυτό σημαίνει ότι από τα αρχαία χρόνια είχαμε ανακαλύψει το τηλέφωνο.

Τότε ο Έλληνας του λέει:

- Εμείς κάναμε ανασκαφές και δε βρήκαμε κανένα καλώδιο.
Ο Γερμανός απόρησε και του λέει:
- Τί σημαίνει αυτό;
- Αυτό σημαίνει ότι από τα αρχαία χρόνια είχαμε κινητή τηλεφωνία.







-




Σωτήρης ο ''Πειρατής'' Θεσσαλονίκη
καραβάκι με δύο μηχανές
χρώματος κροκί ,
με προστατευτικό ανοξείδωτο κάγκελο μπροστά και βάση για καλάμι συρτής.





-
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΕ FULL SCREEN ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΗΧΕΙΑ ΣΑΣ!







Βρέθηκε χαμένη ταινία


Είχε ξεχαστεί ήδη από το 1914, όταν και πρωτοβγήκε στους κινηματογράφους η βουβή ταινία 'Α Thief Catcher' σκηνοθετημένη από τον Henry Lehrman. Πριν από ένα χρόνο ο ιστορικός κινηματογράφου Paul Gierucki αγόρασε από ένα μαγαζί με αντίκες μία μπομπίνα η οποία ήταν σε κακή κατάσταση για μόλις 100 Ευρώ. Δεν της έδωσε όμως πολύ σημασία και την άφησε σ’ ένα ράφι για καιρό. Όμως όταν έδωσε λιγο προσοχή ανακάλυψε ότι επρόκειτο για τη χαμένη μέχρι σήμερα ταινία στην οποία συμμετείχε ο (τότε ανερχόμενος) Charlie Chaplin.
Εκτός από το γεγονός ότι επρόκειτο για μια χαμένη ταινία, το ενδιαφέρον των ιστορικών του κινηματογράφου στράφηκε στην εμφάνιση του Chaplinκαθώς ανατρέπεται ο μύθος που τον ήθελε να...
δημιουργεί τον δημοφιλή χαρακτήρα του "αλητάκου" αυτοσχεδιάζοντας στα γυρίσματα ταινίας που γυρίστηκε αρκετά αργότερα. Παράλληλα οι ιστορικοί του κινηματογράφου αισιοδοξούν ότι είναι ακόμα δυνατό να βρεθεί υλικό από εκείνη την εποχή.
Σύμφωνα με τα στοιχεία η ταινία πρέπει να γυρίστηκε μεταξύ 5 και 26 Ιανουαρίου του 1914 και να προβλήθηκε στις 14 Φεβρουαρίου του ίδιου έτους. Πρόκειται για την τρίτη εμφάνιση του ηθοποιού στο σινεμά (ενώ είχε ήδη μια σημαντική πορεία στο θεατρικό σανίδι).
Πριν από λίγες μέρες η ταινία προβλήθηκε δημόσια για πρώτη φορά μετά από δεκάδες χρόνια στο Arlington της Virginia στο πλαίσιο του φεστιβάλ βωβού κινηματογράφου. Μέσα στο 2010 θα κυκλοφορήσει σε DVD μαζί με σχετικό υλικό τεκμηρίωσης, ενώ ήδη έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για την διατήρησή της στη βιβλιοθήκη του Κογκρέσου.





-
-
Ένα Boeing 727 έγινε η
βάσηγια το παράξενο ξενοδοχείο 'Hotel Costa Verda' του τροπικού δάσους Κόστα Ρίκα. Το αεροπλάνο μεταφέρθηκε από το αεροδρόμιο του Σαν Χοσέ στο σημείο που βρίσκεται σήμερα, κομμάτι-κομμάτι.
Το μικρό ξενοδοχείο αποτελείται μόνο από δυο σουίτες “ντυμένες” ολοκληρωτικά στο...
ξύλο, με θέα τον ωκεανό.













-----
-----
31 Ιουλίου το 1944, έφυγε από τη ζωή ο Γάλλος συγγραφέας και “πατέρας” του ‘Μικρού Πρίγκιπα’, Antoine de Saint-Exupery. Όσοι έχουν διαβάσει τα βιβλία του θα συμφωνήσουν ότι δεν επρόκειτο για έναν απλό μυθιστοριογράφο αλλά ένα φιλόσοφο της ανθρώπινης ύπαρξης. Πιλότος ο ίδιος, εργάστηκε για χρόνια στην πολιτική αεροπορία και υπήρξε βασικός συντελεστής στη δημιουργία της πρώτης διεθνούς γαλλικής εμπορικής εταιρείας, από την οποία και ξεπήδησε η Air France. Ήταν δοκιμαστής αεροπλάνων, πολέμησε στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και παρασημοφορήθηκε γι’ αυτό πριν σκοτωθεί το 1944.
Η ‘Γη των ανθρώπων’ και το ‘Ταχυδρομείο του Νότου’ είναι από τα πιο γνωστά έργα του. Μας γνώρισε το μικρό του Πρίγκιπα στις σελίδες του βιβλίου που έμελε να μεταφραστεί σε περίπου 60 γλώσσες και...
να αποτελέσει το τρίτο σε πωλήσεις βιβλίο στην παγκόσμια ιστορία μετά τη Βίβλο και το ‘Κεφάλαιο’ του Καρλ Μαρξ. ‘Ο μικρός Πρίγκιπας’ βρίσκεται συνήθως στα ράφια με τα παιδικά βιβλία, πρόκειται όμως για ένα βαθιά φιλοσοφημένο κείμενο που έχει θέση σε κάθε βιβλιοθήκη.
Στις 31 Ιουλίου του 1944 κατέπεσε στην περιφέρεια της Μασσαλίας ένα αεροπλάνο τύπου Lightning P-38. Ο Exupery ήταν ο πιλότος του. Στις 8.45 το πρωί είχε απογειωθεί από το αεροδρόμιο Μπαστία της Κορσικής για επιχείρηση στα νότια της Γαλλία. Ήταν το τελευταίο του ταξίδι.
Στις 7 Σεπτεμβρίου του 1998 ο Jean Claude Bianca, ψαράς από τη Μασσαλία, βρήκε κατά τύχη στα δίχτυα του το βραχιόλι του συγγραφέα. Το 2000 ο αρχαιολόγος Λυκ Βαρνέλ, ψάχνοντας την περιοχή όπου ψάρευε ο Bianca, θα ταυτοποιήσει επισήμως τμήμα της μηχανής και της ουράς του αεροπλάνου του Exupery. Τα αίτια της πτώσης παρέμειναν άγνωστα, έως το Μάρτιο του 2008 όταν ο πρώην πιλότος της Luftwaffe Horst Ripert επιβεβαιώνει ότι στις 31 Ιουλίου του 1944 είχε καταρρίψει ένα αεροπλάνο τύπου Lightning P-38 στη ζώνη όπου βρισκόταν ο Exupery.
Μερικές άγνωστες στο κοινό φωτογραφίες του συγγραφέα του ‘Μικρού Πρίγκιπα’, Antoine de Saint-Exupéry , βρέθηκαν κοντά στη Angers από την οικογένεια του συναγωνιστή του, Raymond Duriez. Σύμφωνα με την εφημερίδα ‘Ouest France’, η οικογένεια του Duriez συντηρούσε αυτές τις φωτογραφίες μαζί με άλλα αντικείμενα, όπως τα σημειωματάρια των πτήσεων και των φωτογραφιών που λήφθηκαν σε αυτές από το συγγραφέα.
Στις τρεις φωτογραφίες που βρέθηκαν, ο συγγραφέας κάθεται κοντά σε ένα Jeep στη μια, στην άλλη καπνίζει το τσιγάρο του. Στην τέταρτη φωτογραφία που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό ‘Icare’ το 1990, αλλά που παραμένει άγνωστη στο ευρύ κοινό, ο συγγραφέας είναι καθισμένος στην καμπίνα του p-38 της Lighthing. Οι άλλες φωτογραφίες λήφθηκαν πιθανώς στην Κορσική όπου ήταν η βάση της μοίρας του κατά τη διάρκεια του δεύτερου Παγκόσμιου Πολέμου.
Αυτές οι φωτογραφίες και άλλα αντικείμενα δόθηκαν στο μουσείο της αεροπορίας στο Angers, στα τέλη του 2009. Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της ένωσης, François Blondeau, που διαχειρίζεται το μουσείο, ο συγγραφέας αναγνωρίσθηκε τυπικά από την ανιψιά του Monique Catta.
Σε άλλες πιο πρόσφατες φωτογραφίες, που πιθανώς τραβήχτηκαν το Μάιο του 1944 από τον John Pillips, εμφανίζεται ο Saint-Exupéry λίγο πριν από την εξαφάνισή του κατά τη διάρκεια μιας πτήσης επάνω από τη Μεσόγειο, στις 31 Ιουλίου 1944, κατά τη διάρκεια μιας αποστολής αναγνώρισης. Ο συγγραφέας ήταν τότε 44 χρονών.





-

Buggati Veyron Super Sport. Το πιο γρήγορο αυτοκίνητο του κόσμου!
Η Bugatti ανακοίνωσε και επίσημα πλέον ότι η έκδοση Super Sport της Veyron με τους 1.200 ίππους και τα 1.500 Nm ροπής, είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο, πάντα στον τομέα της τελικής ταχύτητας. Η δοκιμή έγινε με την παρουσία του TUV και του Guiness Book Of Records!


BUGATTI VEYRON vs EURO FIGHTER



BUGATTI VEYRON TOP SPEED TEST



BUGATTI VEYRON SUPER SPORT





Η δοκιμή της τελικής ταχύτητας έγινε στην πίστα της VW στο Ehra-Lessien, κοντά στα κεντρικά της φίρμας στο Wolfsburg, ενώ η μέτρηση έγινε με την παρουσία του γερμανικού ΚΤΕΟ (TUV), καθώς και αντιπροσώπων του Guinness Book of Records, ώστε αυτή να καταγραφεί με τον πιο επίσημο τρόπο.
Ο μέσος όρος της τελικής ταχύτητας που σημείωσε η Bugatti Veyron Super Sport ήταν τα 431 χ.α.ω.!
Στο τιμόνι βρισκόταν o επίσημος δοκιμαστής της εταιρείας Pierre Henri Raphanel, ενώ η διαδικασία περιλάμβανε δύο περάσματα στη μεγάλη ευθεία της πίστας.
Στο πρώτο, τα μηχανήματα GPS κατέγραψαν την τελική ταχύτητα των 427.933 χ.α.ω. και στο δεύτερο η ταχύτητα άγγιξε τα 434.211 χ.α.ω.
Ο μέσος όρος στον οποίο κατέληξαν οι τεχνικοί του TUV και του Guinness Book Of Records ήταν αυτή των 431.072 (ή 268 μίλια αν προτιμάτε).

Σε σχετική του δήλωση μάλιστα, ο αρχιμηχανικός της Bugatti, Dr. Wolfgang Schreiber εξέπληξε λέγοντας ότι: «Υπολογίζαμε πως το αυτοκίνητο θα έφτανε στα 425 χ.α.ω., όμως οι συνθήκες ήταν ιδανικές, κι’ έτσι καταφέραμε ανώτερη τελική ταχύτητα…».
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η έκδοση Super Sport αποδίδει 1.200 ίππους και 1.500 Nm ροπής, ενώ η μέγιστη ταχύτητα των μοντέλων παραγωγής θα περιορίζεται στα 415 χ.α.ω. για προστασία των ελαστικών!